۱. اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کامران فیضی مجتبی هداوند حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی مدیریت زنجیره تامین Supply chain management :SCM تعداد بازدید : ۱۶۵۸ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۲
۲. بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: غلامحسین خورشیدی علی حسین زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۵۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۹۰
۳. بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میر احمد امیرشاهی حمیدرضا یزدانی محبوبه خان محمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۲۲۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۴۲
۴. شناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدعلی نعمتی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دانش و IT مدیریت فناوری اطلاعات تعداد بازدید : ۱۱۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۸۱۶
۵. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی صنایعی مهدی پورمصطفی خشکرودی امیرمهدی قاضی فرد محمدعلی نصیرزاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۵۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۶۴۳
۶. هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: شهریار عزیزی شهرام جمالی کاپک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۳۷۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۵۲
۷. شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی اصغر ساجدی فر محمدرحیم اسفیدانی طهمورث حسنقلی پور یاسوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت تعداد بازدید : ۲۱۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۲۸
۸. بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: میثم شیرخدایی مهرداد مدهوشی کیوان حاتمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی مدیریت منابع انسانی تعداد بازدید : ۲۹۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۰۹
۹. بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل موثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدعلی بابایی نازنین شفائی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت تعداد بازدید : ۱۴۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۶
۱۰. بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: ابوالقاسم ابراهیمی مجتبی خلیفه مهدی سمیع زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۴۵۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۲۲۲۵