۱. سبکهای تصمیم گیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباسعلی حاج کریمی الهه شهابی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۳۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۷۳۴
۲. الگوی مدیریت راهبردی بازاریابی سیاسی در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید علی اکبر افجه ای مهدی خادمی گراشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۳۲۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۷۳
۳. رابطه تعلق هواداران به تیم های ورزشی، تصویر شناسه، قصد خرید و تبلیغات توصیه ای محصولات حامی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: نسرین جزنی محمد عبدوی بافتانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۱۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۶۸۸
۴. ارائه چارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور یاسوری سید رضا سیدجوادین احمد روستا امیر خانلری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۰۶۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۶۰
۵. مدل پذیرش بانکداری اینترنتی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید جلیل لاجوردی سمانه حاجی عسگری نوش آبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۲۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۷۱۷
۶. بررسی تأثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: هاشم آقازاده محمد حقیقی الهام ابراهیمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۲۱۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۳۱
۷. مقایسه تطبیقی عنصر ترویج در لیگ های حرفه ای فوتبال ایران، ژاپن و کره جنوبی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: رضا محمدکاظمی فریدون تندنویس محمد خبیری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۱۵۸۲ چکیده تعداد دانلود : ۷۷۹