۱. مقایسه روش های علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی نویسنده: عبدالله گیویان حسن بناج حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۱
۲. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی نویسنده: سید محمد دادگران سیامک میراحمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۰
۳. ارزش و رسانه نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده علیرضا الوندی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۰
۴. زمان و زمانبندی در فیلم و ادبیات نویسنده: مهدی رحیمیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۳۰ چکیده تعداد دانلود : ۳۲۸
۵. ژانر تلویزیونی "سُپ اُپرا" و ویژگی های ساختاری آن نویسنده: نرگس معارفی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۲۶۹
۶. بررسی مقایسه ای استفاده، رضامندی و انتظار دانشجویان و طلاب شهر قم از برنامه های شبکه استانی نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده جواد محمودی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۲