۱. مقایسه روش های علمی و ذوقی در تحلیل آگهی های تبلیغاتی نویسنده: عبدالله گیویان حسن بناج حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۵۶ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۸
۲. بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعد سازی نویسنده: سید محمد دادگران سیامک میراحمدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۸
۳. ارزش و رسانه نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده علیرضا الوندی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۶۶ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۱
۴. زمان و زمانبندی در فیلم و ادبیات نویسنده: مهدی رحیمیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۳۳۳
۵. ژانر تلویزیونی "سُپ اُپرا" و ویژگی های ساختاری آن نویسنده: نرگس معارفی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۲۷۷
۶. بررسی مقایسه ای استفاده، رضامندی و انتظار دانشجویان و طلاب شهر قم از برنامه های شبکه استانی نویسنده: محمدعلی هرمزی زاده جواد محمودی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۳۱۹