۱. مولفه های تحکیم اعتماد عمومی به برنامه های خبری صداوسیما با رویکرد به استراتژی های سند افق رسانه نویسنده: داوود نعمتی انارکی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۵۶
۲. سرمایه اجتماعی شبکه و اینترنت بررسی ویژگی های ساختاری و کارکردی و تعاملی کاربران دانشجو از اینترنت نویسنده: عبدالله گیویان احمد غلامی ناصرآبادی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۰۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۴
۳. بررسی ارتباط بین ساختار و تعهد سازمانی کارکنان رادیو در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نویسنده: طاهر روشندل اربطانی زهرا السادات شاداب حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۶۸ چکیده تعداد دانلود : ۲۹۵
۴. پایدار سازی تصویر در دوربین های ویدیوئی به روش فازی نویسنده: علیرضا خرمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۲۲۳
۵. بودجه ریزی عملیاتی، اثربخش ترین بعد مدیریت منابع مالی در رادیو ایران نویسنده: علی اکبر فرهنگی محمد عبدالحسینی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۱۴ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۵
۶. آیا رادیو تلویزیون موجب تخریب سرمایه اجتماعی می شود؟ نویسنده: بنجامین ای.اولکن مترجم: عالیه شکربیگی زهره رجبیه شایان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۳۹۶ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۷
۷. معرفی کتاب: اسطوره های آگهی های تبلیغات تجاری نویسنده: آن. ام کرونین مترجم: محمد سروی زرگر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی تعداد بازدید : ۴۵۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۳۹