۱. استانداردسازی پرسشنامه آموزش ترغیبی و بررسی رابطه آن با باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه شهر کاشمر(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسین مهدیان حسن اسدزاده حسن شعبانی قدسی احقر حسن احدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی ارزیابی، سنجش وآمار آزمونهای پیشرفت تحصیلی تعداد بازدید : ۱۸۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۸۶۲
۲. پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه باورهای معرفت شناختی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکبر رضائی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی حوزه های جدید روانشناسی تعامل روانشناسی و دین تعداد بازدید : ۱۰۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۶۰۹
۳. بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فریبرز نیکدل پروین کدیور ولی الله فرزاد یوسف کریمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی تعداد بازدید : ۱۵۶۳ چکیده تعداد دانلود : ۷۰۲
۴. تاثیر زمینه های تحصیلی دانشگاهی، علوم دینی و هنری بر هوش معنوی، کوششی در راستای رواسازی و پایایی سنجی مقیاس هوش معنوی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مسعود حسین جاری حمیدرضا ذاکری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی حوزه های جدید روانشناسی تعامل روانشناسی و دین تعداد بازدید : ۹۸۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۲
۵. سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اسماعیل زارعی زوارکی کمال عقیق کاظم رستگار حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی تعداد بازدید : ۱۱۳۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۷۰
۶. ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ایرانی ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزشی (ISEEQ)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی محمد رضایی علی دلاور حسن احدی فریبرز درتاج حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی تعداد بازدید : ۱۲۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۷۰۹
۷. اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا برای دانشجویان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمد عسگری ساسان ملکی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم تربیتی تعداد بازدید : ۱۳۹۹ چکیده تعداد دانلود : ۷۱۳