۱. سیاست گذاری تبلیغات تجاری در جمهوری اسلامی ایران نویسنده: نادر جعفری هفتخوانی رامین چابکی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات ارتباطات و فرهنگ ارتباطات بین گروهی تعداد بازدید : ۱۹۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۳۸
۲. نگاهی دیگر به تاثیر آثار علمی مسلمین بر تمدن غرب؛ ارتباطی میان فرهنگی نویسنده: سید مجید امامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی تاریخی تعداد بازدید : ۱۲۶۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۴۶
۳. ارتباط شناسی پیامبر (ص) با نگاهی به ابزار ها و روش های تبلیغی در عهد مدنی نویسنده: جواد نظری مقدم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : ۱۲۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۸۱۹
۴. درآمدی بر رابطه دین، اقتصاد و فرهنگ نویسنده: سید عبدالرسول علم الهدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین تعداد بازدید : ۱۶۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۳۰
۵. تبلیغ اسلامی در عصر رسانه های نوین نویسنده: مجتبی صمدی ابوذر زارع درخشان میثم فرخی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : ۲۰۰۳ چکیده تعداد دانلود : ۲۸۶۷
۶. منبع شناسی فلسفه ارتباطات نویسنده: مهدی یوسفی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه نظریه های ارتباطی تعداد بازدید : ۲۱۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۹۷۷