۱. سیاست گذاری تبلیغات تجاری در جمهوری اسلامی ایران نویسنده: نادر جعفری هفتخوانی رامین چابکی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات ارتباطات و فرهنگ ارتباطات بین گروهی تعداد بازدید : ۱۹۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۸۶
۲. نگاهی دیگر به تاثیر آثار علمی مسلمین بر تمدن غرب؛ ارتباطی میان فرهنگی نویسنده: سید مجید امامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی تاریخی تعداد بازدید : ۱۲۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۱۷
۳. ارتباط شناسی پیامبر (ص) با نگاهی به ابزار ها و روش های تبلیغی در عهد مدنی نویسنده: جواد نظری مقدم حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : ۱۲۹۱ چکیده تعداد دانلود : ۸۵۸
۴. درآمدی بر رابطه دین، اقتصاد و فرهنگ نویسنده: سید عبدالرسول علم الهدی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین تعداد بازدید : ۱۷۰۱ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۷۱
۵. تبلیغ اسلامی در عصر رسانه های نوین نویسنده: مجتبی صمدی ابوذر زارع درخشان میثم فرخی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : ۲۰۷۵ چکیده تعداد دانلود : ۲۹۱۶
۶. منبع شناسی فلسفه ارتباطات نویسنده: مهدی یوسفی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات گروه های ویژه نظریه های ارتباطی تعداد بازدید : ۲۱۹۲ چکیده تعداد دانلود : ۱۰۱۱