پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تبلیغ اسلامی در عصر رسانه های نوین

نویسندگان: مجتبی صمدی ابوذر زارع درخشان میثم فرخی
منبع: نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی دین
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۸۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول بهار و تابستان 1389 شماره 2

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO