پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سیاست گذاری تبلیغات تجاری در جمهوری اسلامی ایران

نویسندگان: نادر جعفری هفتخوانی رامین چابکی
منبع: نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات ارتباطات و فرهنگ ارتباطات بین گروهی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۸۸۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول بهار و تابستان 1389 شماره 2

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
نشانه‌شناسی در عصر هوش مصنوعی: معنا، داده و تفسیر
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO