۱. نقش تبلیغات در قاچاق کالاهای خارجی نویسنده: هوشنگ شادنیا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۸۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۱۲۹
۲. مبارزه با قاچاق کالا سیاست گزاری ملی طلب می کند مصاحبه شونده: محمد عباس زاده منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۲۰۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۹۵۱
۳. قاچاق کالا سالانه 2000 میلیارد ریال به دولت ضرر می زند مصاحبه شونده: محمدرضا رفعتی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۸۵۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۱۱
۴. علل اشتیاق به مصرف کالاهای قاچاق منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۷۱۹ چکیده تعداد دانلود : ۶۳۲۱۵
۵. برای مبارزه با قاچاق کالا، برانگیختن احساسات ملی و دولتی ضروری است مصاحبه شونده: مهدی ایوبی منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۱۷۲۸ چکیده تعداد دانلود : ۹۱۰
۶. علل بروز و گسترش زمینه های قاچاق کالا منبع: بررسی های بازرگانی آبان ۱۳۷۷ شماره ۱۳۵ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی مدیریت گمرکی تخلفات و قاچاق گمرکی تعداد بازدید : ۲۴۱۳ چکیده تعداد دانلود : ۱۱۷۴