۱. تأثیر برتری دستی و جنسیت بر توجه شنوایی در آزمون شنوایی دایکوتیک برگن(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: زهرا جعفری مریم آقاملایی ریحانه توفان سعید ملایری مهدیه اسماعیلی شادی رحیم زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۱۸۲ چکیده تعداد دانلود : ۷۷۱
۲. ارتباط بین نظریه ذهن (قصدمندی) و زبان در کودکان نرمال با استفاده از پارادیم اشکال متحرک(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: آذر محمدزاده مهدی تهرانی دوست آناهیتا خرمی بنارکی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۲۸۳ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۷
۳. بررسی رابطه ی بین توانایی ذهن خوانی و پنج عامل بزرگ شخصیّت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: عباس ذبیح زاده وحید نجاتی قیصر ملکی معصومه درویشی لرد فرهاد رادفر حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۶۴۳ چکیده تعداد دانلود : ۹۶۲
۴. بررسی ابعاد مختلف کارکردهای توجهی مصرف کنندگان اوپیوم با دوره کوتاه یا بلند پرهیز از مواد(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: وحید نجاتی نرگس شریف عسگری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۱۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۲۱۵
۵. اثربخشی آموزش فراشناخت بر بهبود عملکرد ریاضی کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: احمد یارمحمدیان مسلم اصلی آزاد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۴۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۱۰
۶. مدل یابی روابط بین باورهای معرفت شناختی، خودکارآمدی تحصیلی، خود نظم دهی فراشناختی و پردازش عمیق با عملکرد تحصیلی دانش آموزانِ دبیرستان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کاظم برزگر بفرویی اسماعیل سعدی پور حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۲۰۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۸۳
۷. بررسی مهارت های آگاهی واجی دانش آموزان تک زبانه فارسی زبان و دو زبانه فارسی عرب زبان پایه دوم دبستان شهر اهواز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فاطمه حنساتی مریم جلالی پور سید محمود لطیفی مجید گودرز مجید صالح سپیده دبیری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۰۴۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۳۳
۸. بررسی آزمون تداعی ضمنی(IAT) :مقایسه بین سازه ای و راهبردهای پاسخ دهی آزمودنی ها(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: پگاه نجات جواد حاتمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی روانشناسی تعداد بازدید : ۱۵۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۶۸۰