۱. تجارت الکترونیکی و کاربرد آن در ایران حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت تعداد بازدید : ۸۳۹ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۳
۲. شکل گیری سازمان کنفرانس اسلامی و تشکیلات آن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل ارتباطات بین المللی و اقتصاد سیاسی بین الملل توافقات بین المللی،سازمان های بین المللی تعداد بازدید : ۱۳۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۷۴
۳. توانمندی های اقتصادی کشورهای مسلمان برای ایجاد بازار مشترک اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۶۸۲ چکیده تعداد دانلود : ۵۴۲
۴. ساختار تولید و تجارت در کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۰۸ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۳
۵. تجارت خارجی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۸۰۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۳
۶. آیا تشکیل بازار مشترک اسلامی میسر است؟ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۷۵۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۵۵
۷. تأثیر پذیرش پیمان آزادسازی خدمات بر کشورهای اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۶۲۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۹
۸. پیامدهای موافقت نامه سرمایه گذاری و حقوق مالکیت معنوی بر کشورهای اسلامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل ارتباطات بین المللی و اقتصاد سیاسی بین الملل توافقات بین المللی،سازمان های بین المللی تعداد بازدید : ۷۷۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۳
۹. دورنمای فعالیت بانک توسعه اسلامی در شرایط نوین اقتصادی جهان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل مالیه بین الملل ترتیبات پولی بین المللی،نهادهای پولی بین الملل تعداد بازدید : ۹۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۷۰
۱۰. برای آنکه ایران محور تشکیل بازار مشترک اسلامی باشد، باید سهم بسزایی در اقتصاد داشته باشد مصاحبه شونده: سید علی نقی خاموشی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۷۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۱
۱۱. برای ایجاد بازار مشترک اسلامی، باید ساختار تصمیم گیری اقتصادی در کشورهای مسلمان، مردمی شود مصاحبه شونده: علی شمس اردکانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۹۲۷ چکیده تعداد دانلود : ۶۹۰
۱۲. بهبود موقعیت ایران در عبور کالا می تواند به گسترش مناسبات تجاری کشورهای اسلامی کمک کند مصاحبه شونده: محمدمهدی بهکیش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۱۱۶۳ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۴
۱۳. ایران با توانمندی های خود می تواند نقش محوری در ایجاد بازار مشترک ایفا کند مصاحبه شونده: بهمن آرمان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت تعداد بازدید : ۹۱۸ چکیده تعداد دانلود : ۵۸۴
۱۴. تا تشکیل بازار مشترک اسلامی راهی طولانی و ناهموار در پیش است مصاحبه شونده: محمد زاغیان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت همگرایی اقتصادی تعداد بازدید : ۱۰۳۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۶
۱۵. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار ژاپن: مقررات ویژه واردات مواد غذایی و عرف های تجاری توزیع کالا در ژاپن نویسنده: رضا پاکدامن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : ۹۴۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۷۲