۱. نقش بازاریابی در فروش کالا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۱۷۷ چکیده تعداد دانلود : ۷۴۲
۲. جایگاه تبلیغات در طیف فعالیت های بازاریابی نویسنده: محمد بلوریان تهرانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۸۳۶ چکیده تعداد دانلود : ۷۸۷
۳. شیوه های مؤثر و هزینه های تبلیغاتی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۵۵۲ چکیده تعداد دانلود : ۳۴۴
۴. روش های بازاریابی: مذاکره حضوری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۷۵ چکیده تعداد دانلود : ۵۷۱
۵. نمایشگاه، فرصتی برای پیشبرد فروش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۸۱ چکیده تعداد دانلود : ۳۷۳
۶. پیش خوان های دنیا را با کالاهای ایرانی پر کنیم مصاحبه شونده: بهروز فروتن حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۸۹۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۵
۷. تبلیغات در صنعت نساجی باید بلند مدت و مستمر باشد مصاحبه شونده: جمشید بصیری تهرانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۷۸۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۱۲
۸. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار اسلواک حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۶۱۷ چکیده تعداد دانلود : ۳۳۷