۱. نقش بازاریابی در فروش کالا حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۱۲۷۵ چکیده تعداد دانلود : ۸۳۲
۲. جایگاه تبلیغات در طیف فعالیت های بازاریابی نویسنده: محمد بلوریان تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۰۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۸۹۵
۳. شیوه های مؤثر و هزینه های تبلیغاتی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۶۶۰ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۲
۴. روش های بازاریابی: مذاکره حضوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۷۶ چکیده تعداد دانلود : ۶۴۹
۵. نمایشگاه، فرصتی برای پیشبرد فروش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۸۳۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۴۲
۶. پیش خوان های دنیا را با کالاهای ایرانی پر کنیم مصاحبه شونده: بهروز فروتن حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۱۰۴۴ چکیده تعداد دانلود : ۶۱۶
۷. تبلیغات در صنعت نساجی باید بلند مدت و مستمر باشد مصاحبه شونده: جمشید بصیری تهرانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۹۲۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۹
۸. آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار اسلواک حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی حقوق بازرگانی بین الملل تعداد بازدید : ۷۳۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۳۸