پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی مقدماتی مفهوم و اهداف تربیت اجتماعی از دیدگاه نهج البلاغه و مقایسه آن با مفهوم و اهداف سازگار

نویسندگان: مهری محمدی
منبع: تربیت اسلامی 1379 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تاریخ اسلام و سیره تاریخ و سیره شناسی تاریخ و سیره اهل بیت(ع)
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات مفهوم شناسی
  3. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات فلسفه‌ تعلیم و تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۱۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1381 شماره 7

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 6
  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 5

سال ۱۳۷۹ (۴)

  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 4
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 3
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 2
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO