پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی نقش باورهای غیر منطقی و پرخاشگری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره ی متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 85 - 1384

نویسندگان: مختار معتمدین غلامحسین عبادی
منبع: پژوهش های تربیت اسلامی زمستان 1384 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت عملی تعلیم و تربیت تلفیقی [عقلی، نقلی و عرفانی]
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۷۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -پژوهش های تربیت اسلامی پاییز 1385 شماره 3
  • -پژوهش های تربیت اسلامی تابستان 1385 شماره 2

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -پژوهش های تربیت اسلامی زمستان 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO