پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی رابطه ی میان دینداری با بازده های تربیتی دانش آموزان متوسطه شهر قم

نویسندگان: محمود سرمدی
منبع: پژوهش های تربیت اسلامی تابستان 1385 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت نظری تعلیم و تربیت و جامعه
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تربیت تربیت دینی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۸۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -پژوهش های تربیت اسلامی پاییز 1385 شماره 3
  • -پژوهش های تربیت اسلامی تابستان 1385 شماره 2

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -پژوهش های تربیت اسلامی زمستان 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO