پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مبانی آموزش از دیدگاه امام علی (ع)

نویسندگان: سید حمیدرضا علوی
منبع: الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان بهار و تابستان 1385 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات مکاتب تعلیم و تربیت
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۹۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان بهار و تابستان 1385 شماره 3

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان پاییز و زمستان 1384 شماره 2

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO