۱. ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید حمید خدادادحسینی سعید فتحی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت صنعتی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۸۵ چکیده
۲. برآورد پتانسیل های صادراتی ایران به کره جنوبی براساس شبیه سازی الگوی صادرات ایران به مجموعه کشورهای طرف تجاری با استفاده از تقریب مدل "TradeSim"(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: یحیی فتحی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۸۱۹ چکیده
۳. براورد میزان تجارت درون صنعت در ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اکبر نفری سعید راسخی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۳۲۹ چکیده تعداد دانلود : ۸۰۹
۴. بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش مورد مطالعه: شرکت زیراکس در استان اصفهان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: بهرام رنجبریان مجید رشید کابلی اصغر حق شناس زهرا یاوری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار تعداد بازدید : ۲۶۰۹ چکیده
۵. تحلیل عملکرد تغذیه ای خانوارهای شهری و روستایی و تعیین اثر بخشی مخارج خانوارها در تامین نیازهای غذایی: کاربرد برنامه ریزی خطی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: فرهاد خدادادکاشی خلیل حیدری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۲۳۹ چکیده
۶. تحلیل قانون یک قیمتی در بازار محصولات زراعی ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: اسماعیل ابونوری مجتبی مجاوریان حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۴۲۲ چکیده
۷. نگرانی ها و انتظارات جهان در حال توسعه، انصاف و جامعیت، دو اصل برای مذاکرات آینده(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: جوزف استیگلیتز حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی کلیات تعداد بازدید : ۱۱۸۲ چکیده