۱. بررسی نظریه ویگوتسکی از دیدگاه روانشناسی و ارتباط آن با مبانی نظری آموزش فلسفه به کودکان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مژگان رشتچی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه فلسفه برای کودکان تعداد بازدید : ۳۲۵۱ چکیده تعداد دانلود : ۷۲۳۰
۲. بررسی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در راستای توجه به ابعاد مختلف ذهنیت فلسفی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: معصومه رمضانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه فلسفه برای کودکان تعداد بازدید : ۲۳۲۴ چکیده تعداد دانلود : ۱۸۰۲
۳. رشد اخلاقی کودک و ادبیات داستانی به همراه بررسی آثار داستانی جمشید خانیان از منظر رشد اخلاقی(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: حسین شیخ رضایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی ادبیات حوزه های ویژه ادبیات کودک و نوجوان تعداد بازدید : ۱۹۴۹ چکیده تعداد دانلود : ۹۹۱
۴. فلسفه برای کودکان؛ گامی به سوی پیوند فلسفه با جامعه(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: الهام فخرایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه فلسفه برای کودکان تعداد بازدید : ۲۳۶۰ چکیده تعداد دانلود : ۱۴۲۶
۵. بررسی تأثیر اجرای برنامه آموزش فلسفه برای کودکان به روش اجتماع پژوهشی، بر رشد قضاوت اخلاقی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اهواز(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید منصور مرعشی مسعود صفایی مقدم پروین خزامی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه فلسفه برای کودکان تعداد بازدید : ۲۲۵۷ چکیده تعداد دانلود : ۱۳۴۴
۶. سیر تحول و شکل گیری مهارت های تفکر انتقادی در داستان های تألیفی ایرانی برای کودکان و نوجوانان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: لیلا مکتبی فرد حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه فلسفه برای کودکان حوزههای تخصصی ادبیات حوزه های ویژه ادبیات کودک و نوجوان تعداد بازدید : ۲۲۷۹ چکیده تعداد دانلود : ۱۵۶۵
۷. کودکان متفکر، روابط میان فردی مؤثر : مطالعه تحقیقی پیرامون تأثیر برنامه « فلسفه برای کودکان » بر ارتباطات اجتماعی کودکان(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: مهرنوش هدایتی یحیی قائدی عبدالله شفیع آبادی غلامرضا یونسی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه فلسفه برای کودکان تعداد بازدید : ۲۹۸۰ چکیده تعداد دانلود : ۲۱۰۳