پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رسانه های جدید و ارتباطات برون سازمانی ( بخش پایانی )

نویسندگان: حسینعلی افخمی
منبع: فروغ تدبیر 1384 شماره 15
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت گروههای ویژه مدیریت رسانه مدیریت رسانه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۶۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۹۱ (۱)

  • -فروغ تدبیر سال نهم زمستان 1391 شماره 20

سال ۱۳۹۰ (۱)

  • -فروغ تدبیر سال هشتم زمستان 1390 شماره 18

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -فروغ تدبیر 1389 شماره 17

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -فروغ تدبیر 1384 شماره 15

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO