پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

پرسش واقعی: آیا می توان فلسفه را نجات داد؟

نویسندگان: سوزان هاک محمد اصغری ندا محجل
منبع: الهیات سال اول پاییز و زمستان 1397 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی منطق، فلسفه و کلام اسلامی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۳۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۴۰۳ (۲)

  • -الهیات سال 6 پاییز و زمستان 1403 شماره 11
  • -الهیات سال 6 بهار و تابستان 1403 شماره 10

سال ۱۴۰۲ (۲)

  • -الهیات سال 5 پاییز و زمستان 1402 شماره 9
  • -الهیات سال 5 بهار و تابستان 1402 شماره 8

سال ۱۴۰۱ (۲)

  • -الهیات سال 4 پاییز و زمستان 1401 شماره 7
  • -الهیات سال 4 بهار و تابستان 1401 شماره 6

سال ۱۳۹۹ (۲)

  • -الهیات سال سوم پاییز و زمستان 1399 شماره 5
  • -الهیات سال دوم بهار و تابستان 1399 شماره 4

سال ۱۳۹۸ (۲)

  • -الهیات سال دوم پاییز و زمستان 1398 شماره 3
  • -الهیات سال اول بهار و تابستان 1398 شماره 2

سال ۱۳۹۷ (۱)

  • -الهیات سال اول پاییز و زمستان 1397 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO