پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

از متنیتِ متن تافرامتنیتِ متن : رویکرد نشانه- معناشناختی

نویسندگان:
منبع: نقدنامه زبان و ادبیات فارسی و زبان های باستانی سال 1394 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی زبان شناسی زبان شناسی نظری معنی شناسی
  2. حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی رویکردهای نقد ادبی نقد نشانه شناختی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۳۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۹۴ (۱)

  • -نقدنامه زبان و ادبیات فارسی و زبان های باستانی سال 1394 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -نقدنامه زبان و ادبیات فارسی

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO