پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

از متنیتِ متن تافرامتنیتِ متن : رویکرد نشانه- معناشناختی

نویسندگان:
منبع: نقدنامه زبان و ادبیات فارسی و زبان های باستانی سال 1394 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی زبان شناسی زبان شناسی نظری معنی شناسی
  2. حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی رویکردهای نقد ادبی نقد نشانه شناختی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۳۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۹۴ (۱)

  • -نقدنامه زبان و ادبیات فارسی و زبان های باستانی سال 1394 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -نقدنامه زبان و ادبیات فارسی

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO