پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سبک زندگی؛ از education تا مفهوم تعلیم و تربیت؛ تحلیلی بر مفهوم تعلیم تربیت

نویسندگان: محمد آرمند
منبع: سوره اندیشه بهمن و اسفند 1390 شماره 56 و 57
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه تعلیم و تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۱۵۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۹۰ (۴)

  • -سوره اندیشه بهمن و اسفند 1390 شماره 56 و 57
  • -سوره اندیشه آذر و دی 1390 شماره 54 و 55
  • -سوره اندیشه مهر و آبان 1390 شماره 52 و 53
  • -سوره اندیشه بهار 1390 شماره 50 و 51

سال ۱۳۸۹ (۲)

  • -سوره اندیشه بهمن و اسفند 1389 شماره 48 و 49
  • -سوره اندیشه آذر و دی 1389 شماره 46 و 47

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO