پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

فرآیند عملی نظارت و راهنمایی تعلیماتی به مثابه یک قلمرو حرفه ای

نویسندگان: ایرج سلطانی
منبع: مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم پاییز و زمستان 1378 شماره 23 و 24
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۱۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش 1382 شماره 35 و 36

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره هشتم پاییز 1381 شماره 31

سال ۱۳۷۸ (۳)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم پاییز و زمستان 1378 شماره 23 و 24
  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم تابستان 1378 شماره 22
  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم بهار 1378 شماره 21

چکیده

تبلیغات

اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
روش شناسی نقد نظریه
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
نشانه‌شناسی در عصر هوش مصنوعی: معنا، داده و تفسیر
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO