پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

هنر درمانی با کودکان عقب مانده و نابهنجاران عاطفی

نویسندگان: فروغ حسابی
منبع: جندی شاپور سال سوم 1353 و 1354 شماره 1 و 2
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی کودکان عقب مانده ذهنی
  2. حوزه‌های تخصصی روانشناسی حوزه های جدید روانشناسی روانشناسی هنر
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۵۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۵۴ (۱)

  • -جندی شاپور سال سوم 1353 و 1354 شماره 1 و 2

سال ۱۳۵۲ (۲)

  • -جندی شاپور سال دوم 1352 شماره 1
  • -جندی شاپور سال دوم 1352 شماره 2

سال ۱۳۵۱ (۱)

  • -جندی شاپور سال اول بهمن 1351 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO