پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چگونه می توان یک کسب و کار را شناخت

نویسندگان: احسان باقری
منبع: مرزهای نو سال سوم شهریور 1389 شماره 22
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت کارآفرینی مدیریت کسب و کارهای کوچک
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۰۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۹ (۵)

  • -مرزهای نو سال سوم مهر و آبان 1389 شماره 23 و 24
  • -مرزهای نو سال سوم شهریور 1389 شماره 22
  • -مرزهای نو سال سوم مرداد 1389 شماره 21
  • -مرزهای نو سال سوم تیر 1389 شماره 20
  • -مرزهای نو سال سوم فروردین و اردیبهشت 1389 شماره 17 و 18

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO