پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

توسعه سواد لازمه ی شکوفایی و نوآوری

نویسندگان: بهروز صاحب زاده
منبع: اسوه سال یازدهم شهریور 1387 شماره 6 و 7 (پیاپی 129و130)
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی مدیریت آموزشی نوآوری در سازمانهای آموزشی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -اسوه سال دوازدهم تیر 1388 شماره 4 (پیاپی 139)

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -اسوه سال یازدهم شهریور 1387 شماره 6 و 7 (پیاپی 129و130)

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO