پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

معرفی برخی از شیوه های تبلیغاتی و ارتباطی با استفاده از یافته های روانشناختی

نویسندگان: رضا پورحسین
منبع: روانشناسی واطلاع رسانی 1386 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی حوزه های جدید روانشناسی روانشناسی سازمانی و صنعتی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۹۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۶ (۴)

  • -روانشناسی واطلاع رسانی 1386 شماره 2
  • -روانشناسی واطلاع رسانی 1386 شماره 1
  • -روانشناسی واطلاع رسانی 1386 شماره 2
  • -روانشناسی واطلاع رسانی 1386 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO