پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

جایگاه علی (ع) در قرائت

نویسندگان: صمد عبداللهی عابد
منبع: الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان بهار و تابستان 1385 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن علوم قرآنی قرائت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۵۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان بهار و تابستان 1385 شماره 3

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان پاییز و زمستان 1384 شماره 2

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO