پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

طراحی و ارزیابی مدل علی پیشرفت تحصیلی: تحلیل روابط شیوه ادراک والدین و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی

نویسندگان: جمال عبدالملکی مجید یوسفی افراشته زهرا رشیدی صابر عبدالملکی نوشیروان محمدی لیلا صیامی
منبع: خانواده و پژوهش سال دوم تابستان 1387 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی خانواده
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۷۱۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -خانواده و پژوهش سال دوم تابستان 1387 شماره 4
  • -خانواده و پژوهش سال دوم بهار 1387 شماره 3

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -خانواده و پژوهش سال اول زمستان 1386 شماره 2
  • -خانواده و پژوهش سال اول پاییز 1386 شماره 1

سال ۱۳۸۴ (۳)

  • -خانواده و پژوهش سال دوم پاییز 1384 شماره 3
  • -خانواده و پژوهش سال دوم تابستان 1384 شماره 2
  • -خانواده و پژوهش سال دوم بهار 1384 شماره 1

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -خانواده و پژوهش سال اول زمستان 1383 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
آشنایی با ویژگی‌ها و مولفه‌های محتواهای درسی برنامه فبک
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO