پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نحوه پرسشگری در رساله‏های پژوهشی علوم قرآن

نویسندگان: کامیار صداقت ثمرحسینی
منبع: پیام جاویدان 1384 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن علوم قرآنی کلیات مباحث کلی علوم قرآن
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۲۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -پیام جاویدان 1384 شماره 9
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 8
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 7
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 6

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -پیام جاویدان 1383 شماره 5
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 4
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 3
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -پیام جاویدان 1382 شماره 1

چکیده

متن

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO