پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کنکور در ترازوی نقد و داوری دانش آموزان و دانشجویان

نویسندگان: رضا اسماعیلی نرگس عطریان
منبع: فصلنامه آموزه 1382 شماره 18
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۷۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 28
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 27
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 26
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 25

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 24
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 23
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 22
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 21

سال ۱۳۸۲ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 20
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 19
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 18
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 17

سال ۱۳۸۱ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 16
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 15
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 14
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 13

چکیده

تبلیغات

دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
تجزیه و تحلیل داده ها: کدگذاری داده های پژوهش کیفی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO