۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۱۳ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۳
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۹۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۷
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۶۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۲۵
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۶۴۶ چکیده تعداد دانلود : ۴۰۲
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۷۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۵۹
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۰۷۰ چکیده تعداد دانلود : ۵۹۷
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۹۷ چکیده تعداد دانلود : ۵۰۵
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۸۹۴ چکیده تعداد دانلود : ۵۴۴
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۹۱۲ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۹
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۹۹ چکیده تعداد دانلود : ۵۱۸
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۴۵ چکیده تعداد دانلود : ۴۸۵
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۱۳۳ چکیده تعداد دانلود : ۵۶۴
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۷۰۷ چکیده تعداد دانلود : ۴۹۳
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۱۱۱۱ چکیده تعداد دانلود : ۵۷۹
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۶۴ چکیده تعداد دانلود : ۴۶۲
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزههای تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : ۵۸۸ چکیده تعداد دانلود : ۳۶۳