پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

برخورد فعال با واقعیت

نویسندگان: مهرزاد خاص
منبع: ویژه نامه پایداری 1388 شماره 33
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران اسلامی حکومت های ایرانی- اسلامی انقلاب اسلامی فرهنگی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۲۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۹ (۵)

  • -ویژه نامه پایداری 1389 مرداد 50
  • -ویژه نامه پایداری 1389 تیر 49
  • -ویژه نامه پایداری 1389 خرداد 48
  • -ویژه نامه پایداری 1389 شماره 45
  • -ویژه نامه پایداری 1389 شماره 42

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -ویژه نامه پایداری 1388 شماره 40
  • -ویژه نامه پایداری 1388 شماره 38
  • -ویژه نامه پایداری 1388 شماره 33

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO