پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش قوم باستان شناسی در تحول باستان شناسی فرایندی به فرافرایندی

نویسندگان: لیلا پاپلی یزدی عمران گاراژیان
منبع: باستان شناسی 1384 بهاروتابستان شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ فلسفه تاریخ مباحث نظری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۶۳۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -باستان شناسی بهار و تابستان 1386 شماره 5

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -باستان شناسی 1385 پاییزوزمستان شماره 4
  • -باستان شناسی 1385 بهاروتابستان شماره 3

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -باستان شناسی 1384 پاییزوزمستان شماره 2
  • -باستان شناسی 1384 بهاروتابستان شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO