آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۹

چکیده

استفاده ی فزاینده از اینترنت در تبلیغات تجاری، که نقش اصلی را در بازاریابی کالاها و خدمات برای جذب بیشترین تعداد مصرف کننده دارد، انقلابی حقیقی در عرصه ی بازاریابی به شمار می رود. با رشد تجارت الکترونیک و توسعه ی آن، شبکه اینترنت وسیله ی ارتباطی محسوب نمی شود، بلکه با توجه به ویژگی های تعاملی اش، که آگهی دهنده و مصرف کننده را در گفتگوی مستقیم گرد هم می آورد، ابزاری برای بازاریابی بی واسطه ی کالاها و خدمات تلقی می شود. علاوه بر این، انتشار تبلیغات در یک شبکه ی بین المللی، که در سراسر جهان دریافت می شود، فرصت های زیادی را جهت دسترسى به تبلیغات برای ساکنان کشورهای مختلف به دست می دهد و مصرف کننده را دو برابر می کند و سود را افزایش می دهد.

Civil Liability for Online Commercial Advertising

Despite the increasing use of the Internet in commercial advertisements, which play a major role in marketing goods and services to the largest number of consumers, the Internet in this regard is a real revolution in the field of marketing. With the growth and development of e-commerce, this network is no longer a means of communication, but rather a means of direct marketing of goods and services, with its interactive features that bring together the advertiser and the consumer in a direct dialogue. In addition, publishing the advertisement on an international network that is received all over the world increases the chances of the advertisement reaching the residents of these countries, multiplying consumers and increasing profits.

تبلیغات