پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ارزیابی تاثیر مشتری گرایی کارکنان صنعت بانکداری

نویسندگان: مجید میرویسی
منبع: هنر مدیریت1388 شماره 6

کلیدواژه‌ها: لیزرل کیفیت خدمات کارکنان رضایت مشتری صــنعت خــدماتی مشتری گرایی خرید مجدد مشتری

حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۸۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -هنر مدیریت1388 شماره 6

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -هنر مدیریت1387 شماره 5
  • -هنر مدیریت1387 شماره 4
  • -هنر مدیریت1387 شماره 3
  • -هنر مدیریت1387 شماره 2

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO