پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

قصه گویی به مثابه تعلیم و تربیت فلسفی: مطالعه موردی شیخ شهاب الدین سهروردی

نویسندگان: محمد روستم سعید انواری
منبع: الهیات سال 4 پاییز و زمستان 1401 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی
شماره صفحات: ۶۵-۸۳
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۷۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۴۰۳ (۲)

  • -الهیات سال 6 پاییز و زمستان 1403 شماره 11
  • -الهیات سال 6 بهار و تابستان 1403 شماره 10

سال ۱۴۰۲ (۲)

  • -الهیات سال 5 پاییز و زمستان 1402 شماره 9
  • -الهیات سال 5 بهار و تابستان 1402 شماره 8

سال ۱۴۰۱ (۲)

  • -الهیات سال 4 پاییز و زمستان 1401 شماره 7
  • -الهیات سال 4 بهار و تابستان 1401 شماره 6

سال ۱۳۹۹ (۲)

  • -الهیات سال سوم پاییز و زمستان 1399 شماره 5
  • -الهیات سال دوم بهار و تابستان 1399 شماره 4

سال ۱۳۹۸ (۲)

  • -الهیات سال دوم پاییز و زمستان 1398 شماره 3
  • -الهیات سال اول بهار و تابستان 1398 شماره 2

سال ۱۳۹۷ (۱)

  • -الهیات سال اول پاییز و زمستان 1397 شماره 1

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO