پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آنچه از رهبران تغییر و تحول آموخته ایم

نویسندگان: ژولیان بارلینگ ای.کوین کلووی محمد زنجانی
منبع: مدیرساز 1379 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی تحول سازمانی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۶۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۷

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -مدیرساز 1384 شماره 17
  • -مدیرساز 1384 شماره 16

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -مدیرساز 1383 شماره 15

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -مدیرساز 1382 شماره 14
  • -مدیرساز 1382 شماره 13
  • -مدیرساز 1382 شماره 12

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -مدیرساز 1381 شماره 11
  • -مدیرساز 1381 شماره 10

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -مدیرساز 1380 شماره 9
  • -مدیرساز 1380 شماره 8

سال ۱۳۷۹ (۱)

  • -مدیرساز 1379 شماره 7

سال ۱۳۷۸ (۲)

  • -مدیرساز 1378 شماره 6
  • -مدیرساز 1377 و 1378 شماره 5

سال ۱۳۷۷ (۳)

  • -مدیرساز 1377 شماره 3
  • -مدیرساز 1377 شماره 2
  • -مدیرساز 1377 شماره 1

سال ۱۳۷۶ (۱)

  • -مدیرساز 1376 پیش شماره

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO