پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آموزش شهروندی

نویسندگان: مجتبی همتی
منبع: فصلنامه حقوق اساسی 1387 شماره 9
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی حقوق حقوق بین الملل حقوق بشر حقوق اقتصادی،سیاسی،اجتماعی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۹۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -فصلنامه حقوق اساسی 1387 شماره 9

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -فصلنامه حقوق اساسی 1386 شماره 8

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -فصلنامه حقوق اساسی 1385 شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -فصلنامه حقوق اساسی 1384 شماره 5
  • -فصلنامه حقوق اساسی 1384 شماره 4

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -فصلنامه حقوق اساسی 1383 شماره 3
  • -فصلنامه حقوق اساسی 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -فصلنامه حقوق اساسی 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO