پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

هنرمندان معاصر ایران: هادی هزاوه ای

نویسندگان: حسن موریزی نژاد
منبع: تندیس 1386 شماره 101
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری هنرهای زیبا هنرهای تجسمی طراحی، نقاشی ایران و اسلام
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۱۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۰

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -تندیس 1388 شماره 148
  • -تندیس 1388 شماره 147
  • -تندیس 1388 شماره 146

سال ۱۳۸۷ (۳)

  • -تندیس1387 شماره 145
  • -تندیس 1387 شماره 144
  • -تندیس 1387 شماره 143

سال ۱۳۸۶ (۴)

  • -تندیس 1386 شماره 113
  • -تندیس 1386 شماره 112
  • -تندیس 1386 شماره 104
  • -تندیس 1386 شماره 101

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -تندیس 1385 شماره 72
  • -تندیس 1385 شماره 71

سال ۱۳۸۴ (۳)

  • -تندیس 1384 شماره 57
  • -تندیس 1384 شماره 49
  • -تندیس 1384 شماره 46

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -تندیس 1383 شماره 41
  • -تندیس 1383 شماره 39
  • -تندیس 1383 شماره 33

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -تندیس 1382 شماره 15
  • -تندیس 1382 شماره 6

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO