پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تفکر مجدد در باره یادگیری در عصر دیجیتال(بخش دوم)

نویسندگان:
منبع: دیده بان ارتباطات 1388 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۲۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -دیده بان ارتباطات 1389شماره 4

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -دیده بان ارتباطات 1388 شماره 2
  • -دیده بان ارتباطات 1388 شماره 3
  • -دیده بان ارتباطات 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO