پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ارزیابی آموزش و خلاقیت هنری در ایران

نویسندگان: مرتضی حیدری عبدالرضا کردی
منبع: بیناب دی 1382 شماره 3 و 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه روانشناسی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۳۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -بیناب 1388 شماره 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -بیناب آبان 1387 شماره 12

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -بیناب بهمن 1384 شماره 9
  • -بیناب 1384 شماره 8

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -بیناب آبان 1383 شماره 7
  • -بیناب 1383 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -بیناب دی 1382 شماره 3 و 4
  • -بیناب 1382 شماره 2
  • -بیناب 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO