پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

دوازده ویژگی سازمان های یادگیرنده

نویسندگان: حسن زارعی متین
منبع: مجتمع آموزش عالی قم 1380 شماره 10
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۹۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۴

سال ۱۳۸۱ (۴)

  • -مجله مجتمع آموزش عالی قم بهار 1381 شماره 12
  • -مجله مجتمع آموزش عالی قم 1381 شماره 15
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1381 شماره 14
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1381 شماره 13

سال ۱۳۸۰ (۳)

  • -مجتمع آموزش عالی قم بهار و تابستان 1380 شماره 9
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1380 شماره 11
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1380 شماره 10

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -مجله مجتمع آموزش عالی قم 1379 شماره 7 و 8
  • -مجله مجتمع آموزش عالی قم 1379 شماره 5
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1379 شماره 6

سال ۱۳۷۸ (۴)

  • -مجله مجتمع آموزش عالی قم 1378 شماره 2
  • -مجله مجتمع آموزش عالی قم 1378 شماره 1
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1378 شماره 4
  • -مجتمع آموزش عالی قم 1378 شماره 3

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO