پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

استدلال مبتنی برنمونه درباره الگوهای زیستی و بیماریها:ارتباطی میان فلسفه پزشکی وفلسفه علم

نویسندگان: کنت شافنر هادی صمدی
منبع: سروش اندیشه 1383 شماره 11
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد موضوعی فلسفه های مضاف فلسفه علم
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۷۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -سروش اندیشه 1385 شماره 14

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -سروش اندیشه زمستان 1383 و بهار 1384 شماره 12 و 13

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -سروش اندیشه 1383 شماره 11
  • -سروش اندیشه 1383 شماره 10
  • -سروش اندیشه 1383 شماره 9

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -سروش اندیشه 1382 شماره 7 و 8
  • -سروش اندیشه 1382 شماره 6
  • -سروش اندیشه 1382 شماره 5

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -سروش اندیشه 1381 شماره 3 و 4
  • -سروش اندیشه 1381 شماره 2

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -سروش اندیشه 1380 شماره 1

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO