پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ارائه مدلی برای بررسی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم سازمان یادگیرنده بر درگیری عاطفی - ذهنی کارکنان در نهادهای فرهنگی

نویسندگان: امین نادری علی اسدی
منبع: کتاب مهر بهار 1394 شماره 16

کلیدواژه‌ها: سازمان یادگیرنده مدل سازی معادلات ساختاری درگیری عاطفی - ذهنی کارکنان نهادهای فرهنگی

حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی رفتار سازمانی
  2. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی مدیریت منابع انسانی
  3. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت سازمانی و منابع انسانی روابط فرد و سازمان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۱۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۹۴ (۲)

  • -کتاب مهر پاییز و زمستان 1394 شماره 17 و 18
  • -کتاب مهر بهار 1394 شماره 16

سال ۱۳۹۳ (۳)

  • -کتاب مهر زمستان 1393 شماره 15
  • -کتاب مهر پاییز 1393 شماره 14
  • -کتاب مهر تابستان 1393 شماره 13

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO