پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نظریه «یگر» در باب تحول اندیشه ارسطو

نویسندگان: امیر مازیار
منبع: سروش اندیشه 1382 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد تاریخی یونانِ باستان و روم سقراط تا ارسطو ارسطو (384-322 ق.م)
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۳۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -سروش اندیشه 1385 شماره 14

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -سروش اندیشه زمستان 1383 و بهار 1384 شماره 12 و 13

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -سروش اندیشه 1383 شماره 11
  • -سروش اندیشه 1383 شماره 10
  • -سروش اندیشه 1383 شماره 9

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -سروش اندیشه 1382 شماره 7 و 8
  • -سروش اندیشه 1382 شماره 6
  • -سروش اندیشه 1382 شماره 5

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -سروش اندیشه 1381 شماره 3 و 4
  • -سروش اندیشه 1381 شماره 2

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -سروش اندیشه 1380 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO