پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تاثیر تداخل زمینه ای و نوع ارائه بازخورد بر عملکرد و یادگیری (مقاله علمی وزارت علوم)

درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)

رتبه: ب

نویسندگان: محمدعلی اصلانخانی بهروز عبدلی احمد فرخی امیر شمس پروانه شمسی پور دهکردی
منبع: رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی تابستان 1388 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی تربیت بدنی رفتار حرکتی
  2. حوزه‌های تخصصی تربیت بدنی رفتار حرکتی یادگیری حرکتی
  3. حوزه‌های تخصصی تربیت بدنی رفتار حرکتی آموزش تربیت بدنی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۰۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی تابستان 1389 شماره 2

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی تابستان 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO