پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بررسی ساختار فرهنگی و آموزشی دانشگاهها 1

نویسندگان: مصطفی مصلح زاده
منبع: کلمه دانشجو شهریور و مهر 1371 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم انسانی نظام آموزشی در حوزه علوم انسانی سیاستگذاری ها در حوزه توسعه علوم و پژوهش و میزان اثر بخشی آنها
  2. حوزه‌های تخصصی علوم انسانی نظام آموزشی در حوزه علوم انسانی کارویژه های دانشگاه به مثابه یک نهاد مستقل و آسیب شناسی آن
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۲۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۷۳ (۲)

  • -کلمه دانشجو آذر و دی 1373 شماره 12
  • -کلمه دانشجو آبان 1373 شماره 11

سال ۱۳۷۲ (۵)

  • -کلمه دانشجو مرداد و شهریور 1372 شماره 7 و 8
  • -کلمه دانشجو بهمن و اسفند 1372 شماره 9 و 10
  • -کلمه دانشجو شهریور و مهر 1372 شماره 6
  • -کلمه دانشجو خرداد و تیر 1372 شماره 5
  • -کلمه دانشجو فروردین و اردیبهشت 1372 شماره 4

سال ۱۳۷۱ (۳)

  • -کلمه دانشجو بهمن و اسفند 1371 شماره 3
  • -کلمه دانشجو آذر و دی 1371 شماره 2
  • -کلمه دانشجو شهریور و مهر 1371 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO