پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ویژگی های بزرگسالان، با ناتوانی های یادگیری خاص

نویسندگان: پل جی.گربر ایرج صفایی راد
منبع: مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی آموزش کودکان استثنایی ناتوانان یادگیری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۵۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر هفتم تابستان 1382

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر سوم بهار 1380

سال ۱۳۷۹ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر اول پاییز 1379
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر دوم زمستان 1379

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO