پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سبک های شناختی و ارتباط آنها با یادگیری

نویسندگان: داریوش نوروزی
منبع: مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری نظریه های یادگیری
  2. حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری شناخت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۸۳۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر هفتم تابستان 1382

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر سوم بهار 1380

سال ۱۳۷۹ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر اول پاییز 1379
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر دوم زمستان 1379

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO